Filter
Cursos
China Modo de Estudo: Tudo Frequência: Tudo

Encontre CursosCursos em Estudos de Marketing in China

Normalmente você pode fazer cursos de ensino superior, se você tem 18 anos ou mais. Eles estão regularmente ensinado nas universidades, faculdades e instituições profissionais, tais como escolas de arte ou colégios agrícolas - quase todos os que têm seus próprios sites. Você pode obter uma ampla gama de habilidades, por exemplo, diplomas, licenciaturas, graus de fundação e pós-graduação.

A formação em marketing e comunicação é essencial para criar campanhas publicitárias que promovam produtos e serviços no mercado. Os alunos destes cursos aprendem a criar publicidade para televisão, rádio, media digitais e campanhas impressas.

O Ministério da Educação vai a educação na China. O governo muitas vezes fornece financiamento parcial para o ensino superior nas universidades, técnicos e público. O governo chinês também desenvolveu currículo acadêmico que permite que os alunos com competências profissionais para nutrir seus talentos.

Curso em Estudos de Marketing in China

Leia mais Ler Menos
Outras oportunidades de programa {no país}

1 Resultados em Estudos de Marketing, China

Instituto de Empresa, IE Business School - Executive Education

Marketing Strategy in Business Markets is a challenging three-day programme that provides its participants with cutting edge frameworks, perspectives and techniques to ma ... [+]

Content

In today's competitive and demanding business-to-business markets, executives responsible for marketing their company's industrial goods and services must successfully anticipate potential competitive responses to their actions while defining a marketing strategy that attracts and maintains their most profitable clientele. In a globalizing business-to-business marketplace, this is the challenging but crucial task at hand.

Marketing Strategy in Business Markets is a challenging three-day programme that provides its participants with cutting edge frameworks, perspectives and techniques to manage their product and service offerings in the non-consumer marketplace. The programme focuses on the global business-to-business market, meeting the challenges presented to contemporary marketers across a broad spectrum of industries. By encouraging its participants to anticipate potential competitive responses to their actions, this programme will help them develop effective marketing strategies for the long term and think about their company’s marketing tactics on four levels: markets, customers, segments, and technology.... [-]

China Beijing
Contactar Escola
Inglês
Meio período
3 dias
Campus
Leia mais em Português